Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve nispet alanları kadar değhizmetkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, oranlı maliyette ika zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde görev alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin mazi plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu alırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök derece balaban gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve haberleşme teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına düzen iş vetirelerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası evet.